Tropische verrassing in Logstrup - Reisverslag uit Hjarbæk, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu Tropische verrassing in Logstrup - Reisverslag uit Hjarbæk, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

Tropische verrassing in Logstrup

Blijf op de hoogte en volg Helma

06 Mei 2018 | Denemarken, Hjarbæk

Zondag 6 mei 2018
Wakker worden in Thorsminde met de zon verwachtingsvol op de camper. Na het ontbijt op de picknicktafel buiten toch nog even snel het strand op. Ik moet Helma streng in de gaten houden dat zij niet nog meer stenen de camper in sleept. Na een sanitaire onderhoudsbeurt op de nabij gelegen camping op weg naar het Hjarbaek Fjord. Onderweg in Holstebro 54 liter diesel getankt voor Dkr 486,43. Over smalle weggetjes in een heuvelachtig landschap kwamen we in een pitoresk dorpje Logstrup. Bij het haventje vonden we voor Dkr 100 een prachtig plekje aan het fjord. Behalve zondagse bedrijvigheid aan de jachten is het heerlijk rustig. Wij overnachten als enigen op deze plek. Geen wachtenden voor ons bij de douche morgenvroeg; dat is zeker. Morgen langs het fjord richting Aalborg. De weersverwachtingen zijn voor de hele week positief. Tussen de 22 en 24 graden. Alleen donderdag een onweersbui. Om af te koelen
Oh ja; morgen zijn we 47 jaar getrouwd. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd!!!