Voorlopig einde reisverslag - Reisverslag uit Uggerby, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu Voorlopig einde reisverslag - Reisverslag uit Uggerby, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

Voorlopig einde reisverslag

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Helma

07 Mei 2018 | Denemarken, Uggerby

Tegenslag met de camper heeft ons helaas moeten besluiten onze geplande reis door Scandinavie (in ieder geval op dit moment) te beeindigen/onderbreken. Lekkage, problemen met de koelkast en stroomvoorziening geven zoveel overlast dat wij vandaag hebben besloten op een rustige manier richting Nederland af te reizen. Voorlopig dus geen nieuwe verslagen meer van ons. Mochten er ontwikkelingen zijn die ons anders doen Besluiten melden we ellicht tot gauw.ons weer. In ieder geval hebben wij prachtige dagen mogen scoren in Duitsland en Denemarken. Vooral met de lieve Nobeltjes!! Bedankt voor het lezen van onze verslagen. En wellicht tot gauw!

• 08 Mei 2018 - 08:57

Sander:

Lieve Martin en Helma,
    Wat jammer dat jullie nu zoveel pech hebben met de camper.
    Jullie hadden zo'n mooie reis in het vooruitzicht. Hopelijk kunnen jullie 'm binnenkort voortzetten als de mankementen verholpen zijn. Wat in het vat zit, verzuurt niet.
    twee voordelen heeft het wel:
    - Jullie kunnen de camper nu volladen met leuke retro spullen van de verschillende vlooienmarkjes;
    - Er blijven nog wat stenen met gaten op de stranden in Denemarken achter;

Geniet nog maar van een paar heerlijke dagen tijdens de terugreis en laat even weten wanneer jullie weer in de buurt van Harderwijk zijn.
    Dan zorgen we dat er een lekker drankje koud staat.

Liefs, Jitske, Eden en Sander

• 08 Mei 2018 - 09:40

Leo Cavalini:

Wat een pech, is het niet te repareren?
    Goede reis terug,
    Henny en Leo

• 08 Mei 2018 - 10:13

Henny:

Wat jammer dat het zo is gelopen. Maar er komt vast een vervolg. Goede reis terug en ik hoop tot snel.

• 08 Mei 2018 - 11:20

Margreet Voorsluijs :

Ooh dat is jammer, misschien kan jullie later dit jaar nog gaan. Dat is het voordeel van AOW ers.
    Doet het rustig aan. Groetjes Margreet

• 08 Mei 2018 - 21:55

Helma:

Lief dat jullie zo meeleven. We zaten gisteren echt in een dip, zeker ook omdat we nergens de juiste hulp konden krijgen. Vanmorgen werden we wakker en toe bleken de zonnepanelen het weer te doen. Dat scheelt een stuk. Je bent dan niet afhankelijk van electriciteit en dat is wel noodzakelijk als je zo vrij wilt rondreizen in noorwegen en zweden. (En ook nog met «de wereld» verbonden wilt blijven )We hebben ons «vermand» en zetten weer onze oude kampeermodus aan en gaan improviseren. Donderdag wordt er veel omweer voorspeld en dat geeft ons de gelegenheid om te zien hoe het met de lekkage op het dak gesteld is. Sandr heeft vorige week de kitspuut gehanteerd op de plek waar we de lekkage vermoeden dat bleek nog niet afdoende te zijn. Nu hebben
    We er hele rollen ducktape aan gespandeerd in de hoop dat helpt. Het lastige is dat de lekkage via de bedradingen van de zonepanelen naar binnen loopt. Daar waar ook de omvormer zit. Voor het deffect aan de koelkast hebben we gisteren een koelbox gekocht. Daar deden we het vroeger ook mee toch.....;-) lieve groet van ons

• 09 Mei 2018 - 14:32

Mieke:

Zet 'em op! Wie weet doen de rollen ducktape hun werk. Als het niet lukt dan komt er vast een mooi vervolg op deze reis!
    Groetjes Mieke