welkom - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu welkom - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

welkom

Door: Helma & Martin

19 Mei 2015 | Nederland, Nieuwegein

Vandaag begonnen met de voorbereiding voor onze al weer 6e rondreis door Scandinavië. Het was aanvankelijk helemaal niet de bedoeling om weer naar Scandinavië te gaan. Dit besluit werd pas gisterenochtend genomen mede naar aanleiding van het eveneens gewijzigde reisplan van dochter Jitske. Hun oorspronkelijke vacantiebestemming was Schotland en uiteindelijk dus Scandinavie. Wij hadden alle reisdocumentatie van noord- en oost Duitsland al in de camper staan. Zelfs nog (dure) kaarten en reisgidsen van Rugen gekocht. Maar nu dus alsnog naar het Noorden. Wel nog even een extra warme trui aan de reisuitrusting toegevoegd. Bijna alles is klaar voor vertrek, maar woensdag halen we Eden nog een keer van school en naar Nieuwegein. Donderdag alle laatste zaken inpakken en vrijdag de start van de reis waar we erg naar uitkijken. Nog even afscheid nemen in Zeist en Harderwijk en dan...........