Donderdag 18 juni 2015 Harderwijk - Reisverslag uit Stadsdennen, Nederland van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu Donderdag 18 juni 2015 Harderwijk - Reisverslag uit Stadsdennen, Nederland van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

Donderdag 18 juni 2015 Harderwijk

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Helma

18 Juni 2015 | Nederland, Stadsdennen

Een miezerig regentje zorgde voor verfrissing. Wat hadden we het warm in de camper; ’s-Nachts dak- en achterraam opengezet. Had misschien ook te maken met het bier en de wijn van de avond ervoor. Om precies 8 uur verstoorde de plaatselijke bakker luid toeterend de heerlijke rust van het terrein, maar de aanvoer van de verse broodjes maakte alles goed. En toen op weg naar Nederland. Onderweg ontdekten we langs de snelweg een groot winkelgebied met behalve IKEA ook o.m. een immens Marktkaufhof waar we worsten en broodjes voor het thuisfront inkochten. En wat gebak voor onderweg. Echt weer even wennen aan de drukte en de snelheid op de Duitse snelwegen. En door de hevige wind schudde de camper nogal boven de 120 km. Maar uiteindelijk reden we een zonnig Harderwijk binnen waar we natuurlijk eerst Eden en Jitske (Sander zit voor zaken in China) begroetten, wat cadeautjes lieten uitpakken en daarna de camper naar de nabij gevestigde camperplek reden. Het avondeten bestond behalve een broodje Duitse worst uit een heerlijke Turkse pizza. Echt wat anders dan de veelvuldige rijst, pasta en aardappels. Daarna het bed in, want vrijdag dus Eden aanmoedigen en daarna het aantal gelopen rondjes afrekenen.