Zondag 24 mei 2015 Aabenraa. - Reisverslag uit Åbenrå, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu Zondag 24 mei 2015 Aabenraa. - Reisverslag uit Åbenrå, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

Zondag 24 mei 2015 Aabenraa.

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Helma

25 Mei 2015 | Denemarken, Åbenrå

Om 08.00 uur stond de plaatselijke bakker voor de deur met heerlijke Duitse broodjes. Na het ontbijt nog even naar de nabij gelegen zwembaden en Blote-voeten-paden gelopen, maar dan was het tijd voor vertrek naar het Deense Aabenraa; ook bekend van een vorige reis. De camperplaats is mooi gelegen bij de haven van een zeilclub. We staan met onze neus naar het strand en de zee. En uiteraard deze eerste Pinksterdag weer schitterend weer. Het anders zo drukke stadje was vanwege het feest helemaal uitgestorven, maar de Aldi was open dus kon er vers voer gekocht worden voor het avondeten: heerlijke rijst met softijs toe! Vanaf het begin van de reis hebben we problemen met internet. Heel even was er Wi-Fi en konden we wat mailtjes binnenhalen, maar verder is het digitaal knudde. Ook het pasje van de camperplaats werkt niet naar behoren waardoor we alleen de sanitaire ruimtes kunnen binnengaan als er iemand anders gebruik maakt van die ruimten. Gewoon meelopen.

• 26 Mei 2015 - 12:29

Margreet Voorsluijs:

Gezellig dat ik met jullie mee mag gaan op vakantie.

• 30 Mei 2015 - 10:05

Jitske :

Wij hebben er ook LOL om hoor Martin!