zaterdag 23 mei 2015 Egestorf - Reisverslag uit Egestorf, Duitsland van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu zaterdag 23 mei 2015 Egestorf - Reisverslag uit Egestorf, Duitsland van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

zaterdag 23 mei 2015 Egestorf

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Helma

25 Mei 2015 | Duitsland, Egestorf

Prima geslapen, maar toch rond 07.00 uur opgestaan. Helma verkoos de camper om zich op te frissen, maar ik vond het sanitair en de douche bij Jitske en Sander aantrekkelijker. Het ontbijt met verse broodjes en croissantjes smaakte voortreffelijk. En natuurlijk zorgde Eden voor de vrolijke/gezellige noot. Het scheerapparaat bleek juist nu defect, dus reed Sander mij naar de Handyman in de stad voor nieuwe onderdelen. Vlak voor vertrek werden wij nog verrast met heerlijk koek en snoep en Nederlandse tijdschriften voor onderweg. De reis (vertrek Harderwijk: 10.45 uur) verliep zonder problemen en aangekomen in het Duitse Egestorf (bekend van een vorige reis) scheen de zon volop. Even een domper: in de tas van Helma ontdekten wij een onbekende autosleutel. Deze bleek helaas van Sander, maar gelukkig lag er in Harderwijk nog een reservesleutel. Konden we toch nog opgelucht de avond en nacht in.