Internetproblemen - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu Internetproblemen - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

Internetproblemen

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Helma

23 Mei 2012 | Noorwegen, Tromsø

Aan onze volgers van de Rondreis Scandinavie:
Er waren problemen met het vinden van internetnetwerken. Wij vermoedden dat het mogelijk aan onze pc kon liggen. Alles hebben we geprobeerd, zelfs een Noorse campingbeheerder heeft pogingen ondernomen: het lukte (vanaf 11 mei) niet. Eerder redde onze dochter Jitske ons toen wij maar geen geld uit de automaten kregen in Zweden (card moest ondersteboven in de gleuf). Ook nu weer was zij de reddende engel. Zij verwees ons naar een mogelijk klein knopje op de pc die op aan of uit kon staan. Hij stond op uit (heeft ongetwijfeld Helma vast gedaan). Inmiddels doet alles het weer en kunnen we met terugwerkende kracht verslagen en foto's inbrengen.
Overigens leuk om aan de reacties die wij af en toe ontvangen te merken dat wij "gevolgd" worden. Niet alleen de familie, maar ook anderen. De reacties worden door ons zeer op prijs gesteld. Bijvoorbeeld ook de reactie van onze Belgische vrienden uit een eerder verslag Kimberly en Tim.
Een en ander heeft ons doen besluiten een dag langer in Tromso te blijven.

• 13 Juni 2012 - 17:57

Kim:

leuk om te volgen die reis, helaas wegens tijdsnood ook met terugwerkende kracht
    trouwens, zeg gerust kim; is leuker :)