1 en 2 mei 2012 - Reisverslag uit Odense, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu 1 en 2 mei 2012 - Reisverslag uit Odense, Denemarken van Helma Cavalini - WaarBenJij.nu

1 en 2 mei 2012

Door: hcavalini

Blijf op de hoogte en volg Helma

02 Mei 2012 | Denemarken, Odense

Dinsdag 1 mei als gepland om precies 09.00 uur vertrokken. Stromende regen tot maar liefst voor Bremen. Vervolgens zon en een hoge temperatuur. Het oorspronkelijk eerste camperslaapplek in Bramberg niet gevonden, dus nog maar 70 km verder naar Rendsburg. Mooie maar dure camperplek en,jawel buiten in de zon de boerenkool van Jitske (Hak) gegeten. 's-Avonds een wandeling naar en in Rendsburg; best mooie stad!

Woendag 2 mei heerlijk geslapen en vroeg op. Helma hoest en proest: keelpijn...... Maar we moeten door. Eerst een stuk snelweg, maar al gauw de landsweggetjes opgezocht.
Toch maar even gestopt in Aabenraa, onze eerdere locatie aan de zee (Lillebealt). Odense was de volgende stop, maar het was loeidruk en dus geen parkeermogelijkheid. Maar we zijn de stad doorgecrost en dus de belangrijkste dingen gezien. En dan nu bij McDonald's. Noodgedwongen een kaas- en hamburger gescoord, maar we hebben verbinding na bijna 800 km.

• 03 Mei 2012 - 00:01

Jitske :

test

• 03 Mei 2012 - 00:02

Jitske :

Wat een lekker tempo rijden jullie. Als ik jullie was zou ik een lus maken richting Rusland en met het campertje het rode plein op crossen!
    Pers je wel elke dag een sinaasappeltje uit voor mijn moeder?

• 04 Mei 2012 - 15:39

Marijke Veenendaal:

Zo te horen....moet het beste nog komen!!

• 04 Mei 2012 - 15:45

Marijke Veenendaal:

Denken jullie er wel aan dat het vandaag 4 mei is. Dodenherdenking.

Met zo'n vrije manier van leven zoals jullie nu hebben sta je gauw bij een bepaalde datum niet stil.

• 04 Mei 2012 - 15:49

Marijke Veenendaal:

Het beste Helma met je verkoudheid.
    Knap snel op!!

Mijn reactie's komen wel in gedeeltes!! Poehhhhhhh

• 01 Februari 2018 - 12:28

Bianca:

Goedemiddag, ik was even aan het kjjken voor mijn ouders die gaan in mei ook twee maanden zo'n soort reis maken zoals jullie hebben jullie misschien wat meer informatie voor mij zodat ik dat aan hun kan geven....evt met kaart van jullie reis overtochten..... alvast bedankt